Píšu

Čas podzimu

6:08

Zdravím Vás všechny!

Po dlouhé době jsem se dostala aspon k nějakému spíše kecacímu článku.Poslední dobou bylo toho tolik,že prostě nebyl čas.Hned po přihlášení jsem se mrkla na svůj poslední článek ve kterém jsem se tak nějak loučila s létem.Ted kouknu ven a všechno je tak nádherně zbarvené,sluníčko svití,takový ten nádech toho podzimu - je krása pohledět.Dnes jsem si i všimla u Tesca už Vánočního stromku,tak jsem se zalekla a uvědomila si,že skoro za 2 měsíce už je to zase tady!Čas který miluju a který si opravdu užívám :-).Teplo,čaj,filmy...Možná je to i tím že jsem se narodila v zimě nebo nevím,ale léto je pro mě utrpení.Ano miluju slunko,vodu ale nesnesu takové ty šílené vedra co se neustále potíte a je Vám fakt na omldení :-) a proto dávám především přednost zimě.A jak to máte vy?Máte či nemáte rádi podzim-zimu? A jak jej trávíte? :-) Já teda nejvíce přípravami na Vánoční čas.Vyrábím různé dekorace apd.Určitě se tu objeví návody.Takže se určitě máte na co těšit :-).Vkládám inspiraci a obrázek toho co chci zkusit. :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já mám ráda zimu jen kvůli tomu, že jsou Vánoce a ta atmosféra :) všude světýlka a výzdoba a písničky hezký, teplo - čaj, svíčky :) ale nemusím sníh :/

    Ráda bych Tě pozvala na svou GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim mám moc ráda a zmu také :) pěkný blog
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

SUBSCRIBE

Like us on Facebook