Léto 2015

6:59

Ahoj! :-)

Tak léto  spíše prázdniny máme za sebou.Já musim přiznat,že letos pro mě to léto nebylo natolik akční jako bejvávalo.Jenže člověk je rok co rok starší a už  nebývají takové ty prázdniny co  bejvávaly.Vstavání aspon v 9: 00h,chodí spát co nejdéle a být cely den někde venku,užívat si sluníčka, jezdit na výlety, na týdenní návštěvy.Někdy se pozastavím a vzpomínám...Příjde mi to děsně líto ... Tak moc lito,že bych nejraději si to všechno vyměnila se všedníma starostma a aspon chvíli se cítila jak malá holka co si to léto užívá a nemusí vlastné nic řešit...Jinak září je pro mě měsíc velkých změn.Tak pevně věřím,že mi vše výjde tak jak si přeju.A co vy?jaké pro Vás byly prázdniny?A jak přežíváte první dny školy? ;)



You Might Also Like

0 komentářů

SUBSCRIBE

Like us on Facebook