Diary

Víkend

0:39

Ahoooooj :-)

Tak Vás po menší odmlce zase zdravím. :-) Konečně je víkend a já ho můžu prožít s přítelem.No prostě s těma mýma.:-) Dneska pojedeme na chatu tak se těším až si sednu a budu nabírat energii a odpočívat,protože poslední dobou se citím jak chcíplá myš.Hodně to dělá to počasí.Chvíli je hezky,svití sluníčko pak zase prší a člověk nemůže nic dělat,jen sedět doma na zadku a doufat,že brzy zase příjde vytoužené počasí a bude krásně.Navíc už se mi stýska po tom objeveném
hřišti kde se může cvičit.Zase ráda bych ho navštívila. ;) Jinak se snažím jíst v menším množství a doma cvičím - hned se cítím líp.Jen doufám,že se výsledky dostaví.Aspon malé a brzy at mám motivaci cvičit dál.Budu zakládat na FB skupinu na toto téma.Bude to jako podpora pro nás všechny co chceme shodit pár kil do plavek. :-) Takže rady,nápady atpd.Skupinu tu určitě zveřejním.Myslím že v neděli (17.5.2015) večer se tu snad objeví.Tak se nebojte a připojte se spolu to zvládnem! ;) Tak si užívejte krásný víkend.Užívejte si začátek léta a hlavně MĚJTE SE RÁDI!!! :-) Ahojteee :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj,
    doufám, že sis víkend užila tak, jak sis plánovala :) přidala jsem na blog zase nějaké návody a rady a tipy, tak když budeš chtít, budu ráda, když se mrkneš.

    Ježkovy voči | Dede

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    pokud budeš chtít s něčím pomoct,prosím, napiš mi email, já to v komentářích opravdu řešit nechci, je to zmatečné. Koneckonců jsem psala maila :)
    Díky

    OdpovědětVymazat

SUBSCRIBE

Like us on Facebook