Diary

Přípravy na léto

22:15

Ahoj!!!

Tak už se připravujete na léto?Já teda jo.Probrala jsem si skříň,zazimovala jsem zimní oblečení a vyndala jsem si letní :-) . Teď bych si ještě chtěla  tak nějak předělat byt.Už mě příjde takový nudný.Chce to nějakou změnu.Tak brouzdám po netu abych narazila na nějakou inspiraci a mohla se do toho pustit.Ale hlavní změnou na léto je to,že jsem přes zimu dost přibrala a nemohu obléct své
oblíbené třičtvrtáky.Takže se jdu pustit do diety.Pár stránek už jsem projela ale...Bohužel nejsem ta co by dlouhodobě vydržela držet drastické diety,takže jíst budu pořád stejně akorád v menších porcích.Budu jíst pravidelně každé 4 hodiny(nebo se o to aspon snažit ) a hlavně se hýbat a cvičit...Našla jsem super videa na cvičení takže pojedu podle nich.Máme tu nove hřiště,kde udělali pár náčiní pro cvičení.Takže to budu tak nějak s tím cvičením kombinovat a budu doufat že se mi zadaří než na sebe hodím plavky a půjdu někam k vodě. ;) Ted jen otázka zda někdo nemá něco podobného v plánu?Založila bych na FB stránkách skupinu kde bychom se podporovaly,radily apd.. Stačí napsat do komentářu.Tak jdete do toho semnou? ;)


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Dobrý den,
    já už něco "podobného" dělám a ráda bych se případně zapojila, pokud budete rozjíždět nějakou skupinu.
    Akorát z mojí zkušenosti 4 hodiny mezi jídly je moc dlouhá doba, doporučuje se 2 až 2 a půl, a musím říct, že když teď jím po 2 a půl hodinách, jsou výsledky víc vidět, než když jsem jedla po 4 hodinách. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak když to porovnám, řekla bych že to šlo dolů mnohem rychleji (myslím dokonce, že dvojnásobně...). Ale já nehraju na váhu, protože můžete svaly taky něco váží :D

    OdpovědětVymazat

SUBSCRIBE

Like us on Facebook