Recenze kosmetiky

Pěna do koupele Chocolate dream

22:24

Už dvakrát jsem si tuto pěnu objednávala.Poprvé to bylo minulý rok v době Vánoční,takže jsem byla ve vaně i Vánočně naladěná.Koupel s toutou pěnou miluju.Má nejen vůni čokolády,ale i takovou
barvu.S toutou pěnou ráda relaxuji.Zdá se mi,že má relaxační učinky-Je taky tak popsána,že je vhodná pro relaxaci po dlouhém dni.Opravdu krásně voní!!! :o) Pěna sice moc dlouho nevydrží,ale mě to nevadí.Ve vaně moc dlouho nejsem 15minut mi stačí.Poprvé,jsem si objednala sadu-Sprchový gel,krém na ruce a pěnu!!!Opravdu DOPORUČUJI :)

K dostání - Oriflame

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj :) tuhle pěnu jsem spolu s krémem na ruce měla taky. Já jsem obrovský milovník bublinek a horké vany, takže zmizela docela rychle :).
    Máš pěkný blog, možná bych změnila písmo na něco typu Georgia nebo Verdana - to současné jde hůř přečíst a v delších článcích by mohlo působit problémy. Když budeš chtít poradit s designem, ozvi se :)
    Ježkovy voči | Dede

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nový post = nový příspěvek, omlouvám se za nejasnost. Když budeš mít s něčím problém nebo budeš chtít s něčím poradit, písni mi na dede.stinglova@gmail.com a já ti ráda poradím :)
    Ježkovy voči | Dede

    OdpovědětVymazat

SUBSCRIBE

Like us on Facebook