Diary

Léto??...

22:12

Achjo...Kde je to léto??? :-/ Pořád čekám na sluníčko,teplo na krásné počasí...Z tohoto jsem už uplně vyšťavená.Chvili je krásně pak zase prší .To už mě děsně unavuje.Májí na to vliv i mé změny nálad.Už se těším na slunečný dny,koupání,opalování a hlavně zábavu. :-)
Tak pevně doufám,že to počasí se brzo změní a sluníčko mě zase nabije energií.A co vy plánujete na léto?Já nejspíš pojedu na tůry do Krkonoš :-) tak se nemůžu dočkat.Jak v zimě tak i v létě je to tam moc fajn a vše kolem je opravdu krásné.Pak bych ráda někam na koupání,opalování což bych dala určitě přednost před vším a jela na Vranov.Tam je to opravdu užasné,tam si vždy vychutnávám každý moment.Děsně mě to tam naplňuje krasným pocitem. :-) Takžeee : LÉTOOOO KDE JSI?????? :-) 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Zkus delsi clanky ;)))
    A chtela si ode me poradit :) ( s blogem)
    Niki Flower

    www.nikiflower.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

SUBSCRIBE

Like us on Facebook