Píšu

Dušičky aneb vzpomínka zesnulých

12:18

Dnes je 2.11 a jak je známo,svátek mají všichni zesnulý.Lidé chodí na hřbitov s kyticí,věncem,zapalují svíčky a vzpomínají.Večer bývá na hřbitovech mše a hřbitov pak krásně svítí svíčkama.Já mám dušičky každý den,protože vzpomínám pořád.Na hřbitov se dostanu tak jednou za rok,protože je odemě cca 250km daleko,takže jediné co mě štve,je to,že tam nemůžu chodit častěji.Tady na hřbitově mám dědečky a babičky,ale ty jsem bohužel nezažila.Ale přes to tam chodím.Příjde mi to spíše líto a mrzí mě to,že jsem neměla tu čest je poznat.Na dušičky tam zajdu zapálím svičku.Někdy zajdu i na mši.Líbí se mi večer ten osvícený a nazdobený hřbitov.Jinak po celý den mám svíčky doma a vzpomínám s usměvem i když to přes to někdy nejde :-).A jak slavíte vy dušičky?

You Might Also Like

0 komentářů

SUBSCRIBE

Like us on Facebook