Diary

Slíbené stránky

13:12

Ahoooooj ;)


Jak jste si už určitě všimli,pohrávám si s blogem.Jako začátečnice je to opravdu dřina.Člověk při založení blogu se raduje jak to bude skvělý,užasný,než vlastně zjistí co to všechno obnáší.Jak je těžké se od země odrazit když vlastně nemáte žadné zkušenosti jelikož jste nikdy blog nevedli.Jak je těžké i přemýšlet o tom,co vlastně psát o čem...Jakoby se mi všechny ty plány o psaní vypařily...
Je to opravdu těžké,člověk má sto chutí vše smazat a nechat to být.Ale pořád se tak nějak přemlouvám,že to půjde,že jako všude a ve všem novém potřebujeme čas.Tak tomu dávám šanci a věřím v to,že i jako všem ostatním blogerkám mi to půjde a bude to stát za to! ;) Je fakt že nebýt jedné milé a hodné slečně,jsem totálně v háji a nevím si rady snad vůbec s ničím.Jsem neskutečně ráda za to,že ve
chvílích kdy si nevím rady mě vždy popostrčí. :-),Ale i přes tyto pocity děkuji za 299 zobrazení za cca 3 týdny!I to je důvod se snažit dál...;)



A ted...Slíbená FB skupina na HUBNUTÍ!!Založila jsem pro podporu nás všech co chceme zhubnout.Spolu to určitě zvládneme!!Stránka je nově založena tak přijdte,budete vítány.A těším se na společné hubnutí!! https://www.facebook.com/groups/510297439123600/


You Might Also Like

0 komentářů

SUBSCRIBE

Like us on Facebook