Tipy...

Tipy na vánoční dárky

2:53

Ahoj!!

Tak protože se nám blíží Vánoce a určitě každý z nás přemýšlí čím a komu udělat radost,tak jsem se rozhodla napsat tento článek.Věřím,že někomu pomůžu a ulehčím práci s vymýšlením. :-) .Tak jdeme na to. :-)



Jako první dárek jsem si pro vás připravila tuto úžasnou krabičku na cigarety.Určitě tím potěšíte každého kuřáka.Já nakonec objednávala rovnou 4x a těším se až mi dorazí,protože je to opravdu originální.Výjde na něco přes 90,-  a seženete na ALI jen ta doba dodání je delší.Odkaz ZDE .



Jako druhý dárek je sice hodně známý,ale radost dokáže udělat vždycky a tím jsou fotodárky.Můžete si nechat vyrobit hrníček,polštář,puzzle,tričko a spousta dalších super věcí.Ceny jsou různé dle vašich představ a přání.Já jsem přesvědčená že i letost využiju. :-) odkaz ZDE .






¨


Třetí dárek je spíše pro přítele,bráchu či dědu.Jde o multifunkční kreditku,která má 18 funkcí a je velikostně stejná jako kreditka,takže se lehce vejde do peněženky a tak ji máte vždy po ruce       kdykoliv budete potřebovat.Obsahuje otvírák na láhev či konzervy,klíče na matice a šrouby a spoustu dalších funkcíJá  kupovala pro přítele v akci za 169,-  opravdu udělala radost a je fakt že jí využije dost často více ZDE.




Čtvrtý a jako poslední tip na dárek,je napájecí akumulátor na mobil.Kdykoliv Vám dojde baterie napojíte mobil a už se nabíjí.Pro mě je to užitečná věc na cetování.Takže je to věc kterou mám v plánu si koupit.Více TU .










Tak líbil se Vám tento článek?Pokud víš,že nějaký z těchto tipu využiješ napiš do komentáře a můžu každý týden vydávat další tipy na Vánoční dárky. :-)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ty krabičky jsou fakt super, ale nevyhazovala bych za to peníze. Snažím se kouřit co nejméně a ještě bych si pořizovala takové cute krabičky. :D
    A power banku se taky chystám brzy pořídit, protože baterka v mém mobilu už není to, co bývala.

    fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krabičky jsou spíše pro kuřáky :-) . Právě baterka se ničí hodně rychle.Takže musím napsat o power banku Ježíškovi :D :-)

      Vymazat
  2. Nic proti, ale hned na prvním místě krabičku na cigarety? Asi to je tí, že jsem nekuřačka a že mi toto přijde jako naprostá zbytečnost... Ta kreditka je opravdu zajímavá, vážně se po nějaké musím podívat a někoho tím asi podaruji :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krabičky na cigarety nejsou brány jako první místo,ale první nápad co mi tukl jak se říká do nosu.Samozřejmě je pro kuřáky :-).Kreditku doporučuju určitě to někomu uděla ohromnou radost :-)

      Vymazat

SUBSCRIBE

Like us on Facebook