Píšu

Letní MIŠMAŠ

11:49

Ahoj.

Tak jak přežíváte tyto vedra, nebo spíš dusna? Musim říct,že je to hrozné.Víkend jsem prožila u rybníka na dece opalováním.Takže to był super víkend.Ted to stojí za nic.Po celý den se sprchuji protože je vážně nehorázné dusno. Já už se těším až zaprší.Má dnes večer pak další dva dny.

Tak jsem na to zvědavá, vůbec bych se nezlobila aspon by se zase pročistil vzduch.Jinak ti co mě sledují vědí, že se snažím zhubnout (pokud chceš i ty přidej se mezi nás do skupiny ---->  https: // www.facebook.com/groups/510297439123600/  ). Tak hlásím,že mam 3kila dole.Tak jsem štastná!Nakopává mě to víc a víc a tak jedu dál: -) ... Ted jen taková otázka,jaká je dle vás nejlepší kosmetika? :-) Já objednávala od Avonu i Oriflamu Už mě to příjde zbytečné, když drogerií mám kousek.Tak bych uvítala Nějaké rady pro začátek na otestování :-) tak si užívejte léta Mějte se hezky !!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, keďže si vravela že začínaš, vedela by som ti dať ohľadne blogovania zopár rád. Nechcem ti to písať sem do komenárov takže ak máš záujem, napíš mi na mail :) blackrosie113@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já buď doma, nebo taky vlastne cvičim nekde venku kde nesviti sluničko, ani mi ty vedra nejak nevadi :) já hodne kupuju od značek Essence a gratuluju!

    Budu moc ráda ,když se podíváš i na můj blog a zanecháš třeba i komentář -> http://pozitivnenaladena.blog.cz/ <- promiň za spam a budu ti vděčná :)

    OdpovědětVymazat

SUBSCRIBE

Like us on Facebook